اهمیت بسته بندی اصولی قهوه

خواه یک اسپرسوی قدرتمند باشد ، یا یک لاته کف دار یا یک دم نوش سنگین قهوه، مردم بیش از هر زمان دیگری قهوه می نوشند و با ترکیبات مختلف آن نوشیدی و غذاهای متفاوت می‌سازند. اکنون بسته بندی قهوه در بیش از 50 کشور جهان تولید می شود -و بر اساس آمار سازمان بین المللی قهوه، بزرگترین صادر کننده جهان برزیل است که هر ساله حدود 5.7 میلیارد پوند قهوه صادر می‌کند.

با این حال ، وقتی نوبت به نوشیدن قهوه می رسد ، در واقع فنلاندی ها طرفدار نوشیدنی‌های غنی از کافئین هستند، در حالی که همسایگان نروژ، ایسلند، دانمارک و سوئد علاقه کمتری به چنین نوشیدنی‌هایی دارند. برای بسیاری از افراد ، گرفتن یک بسته بندی قهوه در مسیر بخشی از برنامه روزمره آنها شده است. حال در این بازار شلوغ و اشباع شد چگونه یک برند قهوه، برجسته می‌شود؟

جدا از داشتن یک محصول عالی ، بهترین راه برای جلب توجه فیزیکی بسته بندی است

در اینجا طرحی الهام بخش از بسته بندی قهوه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

همیشه درباره بسته بندی آنها در یک مراسم یا نمایشگاه با مارک های مختلف قهوه ، نظری وجود دارد. بسته بندی همیشه از رقابت جدا می شود و مردم را از طریق تصویر جذب می کند

یکی از طرحان حرفه‌‌ای بخش بسته بندی قهوه می‌گوید: “من دوست دارم که کار من قدرتمند باشد ، با بسیاری از عناصر گرافیکی مانند الگوها، تصاویر، کلاژها پیشرفت کرده، اما در عین حال هنوز فضایی برای ارتقا وجود دارد که طراحی را به تعادل می رساند چیزی که سرانجام کاربردی و متفاوت خواهد بود. “

مثال از یک بسته بندی ساده و در عین حال موفق

چیزی بهتر از ایجاد یک طرح سفید و در عین حال ساده برای برابر پر سر و صدا بودن، خوب جواب نمی‌دهد. خوب، این دقیقاً همان کاری است که برند Rose Park Roasters با کیسه های تمیز و ترد قهوه فیلتر خود انجام داده است.

پالت رنگی که توسط کمپ دیزاین مستقر در کالیفرنیا، ایجاد شده است ، این پالت رنگی احساس تازه و مدرن را به آن می بخشد ، در حالی که پوشش ابریشمی بسته بندی را لوکس نشان می دهد. آرم آبرنگی، تصمیمی زیبا و کاملاً واضح در نظر گرفته شده است ، زیرا از سایر مارک های قهوه متمایز است.

چه چیزی در همه پک‌های قهوه موفق، مشترک است؟


در حالی که هر یک از این طراحی های باورنکردنی زیادی، در نوع خود منحصر به فرد هستند، اما همه آنها یک چیز مشترک دارند. یک هویت تجاری قوی. مارک خوب، محصول شما را یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبا قرار می دهد و بسیار مهم است که بسته بندی قهوه شما این موضوع را اعلام کند.

بنابراین ، نگاهی به بسته بندی فعلی خود بیندازید و از خود بپرسید که آیا این بسته مستقیماً با مخاطب هدف شما صحبت می کند ، آیا در قفسه های فروشگاه یا قفسه های مجازی خودنمایی می کند یا کار دیگری وجود دارد که می توانید برای نشان دادن تصویر و هویت برند خود انجام دهید؟!

کارتن قهوه خیر کننده را از ما بخواهید

به یاد داشته باشید که غالباً اولین برداشت مشتری یا تعامل شما با محصول، زمانی است که کالایی را مشاهده می کند و این احساسات اولیه می تواند ماندگار باشد.

اگر به راهنمایی بیشتر برای ساخت بسته بندی قهوه و انواع کارتن آن نیاز دارید، همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ما به شما بهترین راهکارها را ارائه می‌کنیم. توجه داشته باشید که مجموعه ممتاز کارتن، چاپ و تولید بسته‌های مد نظر با تیتراژ بالا را، در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام می‌رساند.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *